De OMS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen  Empty Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen

Bericht  Tanja vr aug 13, 2010 11:17 am

Eindelijk hebben we het gevonden : Ik wou voor elk opvangkindje iets geven , maar moest voldoen aan volgende voorwaarden :
Voor allen hetzelfde
Géén babycadeautje dat ze 2 maanden later niet meer gebruiken of te klein is .. (iets dat werkelijk ahw eeuwig meegaat)
En origineel
Samen met mijn man zijn we tot dit resultaat gekomen :
Spiegels zandstralen ...
Hier het resultaat .. de ouders waren in ieder geval REUZE content
*
gebuur van ons kwam hier eergisteren met een spiegel aan : zou je voor
moederdag dit kunnen regelen zodat de 2 kindernamen erop staan en ik dit
als moederdagcadeau kan afgeven aan 't vrouwke? we hebben nieuwe markt ,
denk ik
Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen  Kopievandsc03321

Uploaded with ImageShack.us
Tanja
Tanja

Vrouw
Aantal berichten : 557
Leeftijd : 48
Woonplaats : Eindhout
Registration date : 03-12-09

http://www.tknuffeltje.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen  Empty Re: Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen

Bericht  't stampertje vr aug 13, 2010 5:13 pm

Amaai Tanja, dit is echt wel zeer mooi!!!

maar hoe begin je hieraan?
't stampertje
't stampertje

Vrouw
Aantal berichten : 296
Leeftijd : 47
Woonplaats : Ninove
Registration date : 10-11-09

http://www.tstampertje.webs.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen  Empty Re: Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen

Bericht  Tanja vr aug 13, 2010 5:27 pm

Wel , stampertje : eerst heel de spiegel goed aftapen .. héél goed , dat is meer dan de helft van het werk! Daarna je letters en of figuurtjes (en kaderverfijning in het gegeven voorbeeld) aftekenen , daarna met stanleymes (cuttermes of breekmes) héél egaal uitsnijden , en DIE uitgesneden tape verwijderen
Dan zandstralen , hé ...
Véél werk , maar .. behalve het werk is het een origineel EN niet zo duur uniek cadeau om af te geven..
Het heeft lang geduurd voor mijn 'voorwaarden' tot een idee gebundeld waren , maar nu ben ik echt superblij dat het DIT geworden is .. de ouders waren echt héél blij
Tanja
Tanja

Vrouw
Aantal berichten : 557
Leeftijd : 48
Woonplaats : Eindhout
Registration date : 03-12-09

http://www.tknuffeltje.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen  Empty Re: Welkomstgeschenkjes opvangkindjes of geboortecadeau of andere algemeen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum